HTML

csak en

Friss topikok

  • Palmalegyezo: köszönöm, de elment a kedvem tőle...teljesen... (2014.11.01. 23:22) Jóó éjt:-)
  • Turmixoló: Gyönyörű. (2014.08.02. 20:02)
  • Blue Ocean: Pl pont neked!!!!!!! Szeretném! (2014.04.01. 18:24)
  • Blue Ocean: :-D (2014.03.26. 12:16)
  • Heni(mano): az én macskám is ezt csinálta,mikor kicsi volt:) Ma már az ölembe se fér el akkora:) Mármint a fiú... (2014.03.22. 09:06)

Címkék

2006.01.22. 15:19 Palmalegyezo

Gondoltam csinálok egy rövid kis szeretet-listát .)))

Étel:minden halból és csirkéből készült finomság.De leginkább a csirkepaprikás,a halászlé,és a rántotthal.

Ital:Pepsi,narancslé,gyömbér,ásványvíz,és a tea.De csak az Earl Gray-sok cukorral és citrommal.:))
kávézni nem kávézom.:))

Szin:a föld szinek.A barna,a zöld,a drapp és a kék.

Film:Remény rabjai.Ben Hur.Egy csodálatos emberi elme.Egy asszony illata.Gladiátor.És imádom a régi magyar filmeket.Kabos a kedvencem!Valami hihetetlen kisugárzása van!:)

Zene:Mike Oldfield.Eros Ramazotti.Simon&Garfunkel.Andrea Bocelli.Vangelis.R.E.M.És még a mai zenék,amit a Danubius ad.

Könyv:Mindenolvaso vagyok.Olyan kb.2500db-ból álló könyvgyüjteményem van.Szeretem Daniken-t,Proust-ot,Daniel Keyes-t,
A.Herzog-ot,S.King-et,meg még rengeteg jó iró van.A verseket is szeretem.Nagy kedvencem R.D.Laing.

Ujság.IPM,Readers Digest,FHM,Cosmopolitan,és a rejtvényujságok-abból leginkább a skandináv tipusu.Szeretek versenyt fejteni is-az azt jelenti:2 ember,2 egyforma ujság,és rajt!:))

Évszak:mindegyiket szeretem,kivéve a telet.A havat kimondottan nem tartom jó dolognak.

Állat:a kutya,és a lovak.meg minden állat ami picike,és törékeny.:))A bogarakat azokat viszont nem szeretem.Brrrrrrrrrr:)

És szeretem a nyugalmat,a megbizhatóságot,és az állandóságot.

A legfontosabb dolog viszont a számomra a szeretet.

No ennyi voltam most dióhéjban.)))

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://melindaaah.blog.hu/api/trackback/id/tr395966430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsilány 2006.01.22. 15:27:29

Legyen szép délutánod! (Mike Oldfieldot én is szeretem. Gyakran megnézem a koncert dvd-ket :-D)

Blue Ocean 2006.01.22. 15:29:01

Köszönöm Drága Kicsilány! Neked is csodaszép délutánt:))

Keii 2006.01.22. 21:01:53

Wow :P Utálom a halászlevet (n)

Blue Ocean 2006.01.22. 21:04:53

Hmmm....és a többit??Azt is utálod? Tényleg!Mi az amit szeretsz? Mármint enni akkor.
süti beállítások módosítása