HTML

csak en

Friss topikok

  • Palmalegyezo: köszönöm, de elment a kedvem tőle...teljesen... (2014.11.01. 23:22) Jóó éjt:-)
  • Turmixoló: Gyönyörű. (2014.08.02. 20:02)
  • Blue Ocean: Pl pont neked!!!!!!! Szeretném! (2014.04.01. 18:24)
  • Blue Ocean: :-D (2014.03.26. 12:16)
  • Heni(mano): az én macskám is ezt csinálta,mikor kicsi volt:) Ma már az ölembe se fér el akkora:) Mármint a fiú... (2014.03.22. 09:06)

Címkék

2006.07.16. 08:51 Palmalegyezo

Jó sokáig aludtam megint.
A kisfiam még éjfélkor fent volt,és akkor kért enni..:-))Együtt vacsoráztunk vagy nem is tudom minek nevezzem az ilyen időpontban történő evészetet.-))
Augusztusban azt hiszem el kell majd kezdeni a visszaszokást a korábbi keléshez,mert a kicsim elsős lesz az iskolában,és az már nem olyan mint az ovi.:-))

Csak azt nem tudom hogy napközis legyen vagy ne.Ezen gondolkozom,hogy melyik lenne a jobb neki.
Örülnék ha a tapasztalataitokat vagy a véleményeteket leirnátok.

Gyönyörű napot Mindenkinek!:-)

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://melindaaah.blog.hu/api/trackback/id/tr815962996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Könyvmolyka 2006.07.16. 08:54:51

Hát szerintem ha lehet, ne legyen napközis, mert ugye ott sok gyermek van együtt és elvonják egymás figyelmét a tanulástól... én is voltam napközis... előszőr azt hittem hasznos, aztán rájöttem, hogy tévedtem... Sokkal jobb, ha otthon tanul a kicsi, és inkább te kérdezed ki tőle a leckét, és te ellenőrzöd le a házi feladatatát... :-) Legyen szép napod!

Blue Ocean 2006.07.16. 09:01:42

Drága könyvmolyka! Én iss igy érzem alapvetően.De viszont azt is mondják hogy ott tanul meg tanulni,és a barátságok akkor kötődnek........ezért dilemmázok itt...... Nagyon köszönöm hogy leirtad!!! Puszillak!

ametiszt 2006.07.16. 09:34:52

jó reggelt! én is sokáig aludtam,most lehet,isteni idő van... az enyémek nem voltak napközisek éppen elég a gyereknek naponta 4-5 úra a közösségben szüksége van az otthono közösségre is,szüleire,testvéreire...és amíg ilyen kicsi (bocs,már nagy fiú) ,addig leginkább az édesanyja megértő,óvó és türelmes szeretetére... sok lesz a változás az életében,amit meg kell tanulnia elfogadni,új szabályok,korlátok,amihez alkalmazkodni kell... ha megteheted,ne add napközibe,de ha van valamilyen külön program a gyerekeknek,arra mindig engedd el,ne maradjon ki a közös élményekből,különben elszigetelődik a többiektől... szép napot mára! ölellek

Blue Ocean 2006.07.16. 09:40:13

Köszönöm Drága ametiszt! Megtehetem hogy ne legyen napközis.-szerencsére. Én is ugy érzem hogy itthon a legjobb neki..:-)) Köszönöm hogy megirtad! Puszillak!

Hajnal 2006.07.16. 09:50:25

Volt nyílt nap abban a suliban, vagy valami hasonló? Láttad, milyen nagyjából a napi (vagy épp a délutáni) programjuk? Szerintem délelőtt sokkal kevesebb idő jut a barátkozásra, ismerkedésre s így a beilleszkedésre. Akkor folyik az igazi munka. Ha délután nem marad a gyerkőc, csak azt látja, hogy itt folyton tanulni kell és épp a kellemes dolgokról marad le. MOst elég tömören igyekeztem fogalmazni, de kb. ez a lényeg szerintem. Persze a legfontosabb, hogy milyen a tanítónéni és leginkább a fiad. Azt csak te tudod felmérni, mennyire van szüksége arra, hogy délután már Veled legyen. A Ráadásul minden "rendes" iskola rugalmas ebben a kérdésben. Én napközivel kezdenék, aztán ha nem jön be váltanék. Atyavilág, hogy az ember nem bír még nyáron sem elszakadni a munkától...bocs a hosszú kommentért!

Blue Ocean 2006.07.16. 10:45:02

Drága Hajnal! Ez a lehetőség is eszembe jutott már.Hogy azzal kezdünk,és majd meglátjuk.. dilemmázok itt nagyban.... Örülök hogy irtál,és köszönöm a véleményedet! Várlak máskor is szeretettel ha gondolod..:-)

Ildicica 2006.07.16. 13:26:16

Gyönyörű vaqsárnapot Drága!:-) Ami a napközit illeti...nos... A két keresztlányom eddíg mindíg napközis volt. Ez annyiból jó dolog, hogy anno mi még mindent máshogy tanultunk, tehát érdemben nem tudunk már annyit segíteni. Pláne, hogy ma már nem egy séma szerint tanítanak, hanem minden egyes tanárnak megvan a maga módszere. Szerintem alsó tagozatban igenis érdemes napközibe járatni a gyerekeket.

Blue Ocean 2006.07.16. 13:34:35

Szia Drága Ildicica! Ebben is igazad van. Olyan nehéz jól dönteni..........pedig nagyon szeretnék....no de még van 1 hónapom rá!:-)

ametiszt 2006.07.16. 18:52:55

Ahány gyerek,annyiféle tapasztalat. Mégis: én nem adnám napközibe. Itt most nem csak a leckeírásról van szó. Nagyon komolyan oda kell figyelni,hogy kialakuljon a gyerek feladattudata,felelősségtudata,figyelni tudjon. Az új közösség,a gyerekek létszáma fárasztó. Egy kisiskolás gyereknek nem csak annyira van szüksége a szüleiből,az otthonából,amíg estére hazakerül,kap vacsorát,és mehet aludni.Az egésznapos iskolai elfoglaltság után holt fáradt a gyerek. Nyűgös és türelmetlen. Semmiképp nem adnám napközibe. Adnék időt neki,hogy hozzászokjon a változásokhoz,és ha azt látnám,hogy hiányzik neki a délutáni ottlét,akkor íratnám napközibe. Fordítva semmiképp. Mert a gyerek azt tapasztalná meg belőle,hogy ő nem alkalmas rá. Nem indítanám mindjárt elsőben egy ilyen kudarcélménnyel. Ha az iskola rugalmas,akkor ebben az irányban is legyen az. Fokozatosan terhelném a gyereket. Előbb-utóbb úgyis ő maga kérné,hogy tovább maradhasson. Ennek persze feltétele,hogy JÓL érzi ott magát. Azonban elég,ha egyetlen olyan gyerek van,aki frusztrálja. Nagyon összetett,sokoldalú ez a dolog. Első a pedagógus személyisége,milyen kapcsolatot tud alakítani a gyerekkel.Fontos a gyerekközösség összetétele. Fontos a gyerek teherbíró képessége. Mindezek hatással vannak a lélekre,az idegrendszerre,ami csak később érezteti majd a hatását. Tapasztalat szerint a legtöbb huszonéves lelkibetegségének hátterében a kisgyermek,illetve kisiskolás korban szerzett negatív hatások állnak. Egy ekkora gyereknek lehetőség szerint békére,nyugalomra,a saját kis világában való tájékozódásra van szüksége,amire fokozatosan nyílik ki a világ,ami alapja lehet a fejlődésnek.

Blue Ocean 2006.07.16. 19:07:03

Hát az biztos hogy az én kisfiam itthon szeret lenni velem.Az óvodát nem szerette.Érdekes okok miatt.Pl.idegesitette hogy az asztaltársa nyalja az ujját,és utána neki azt a kezet esetleg meg kell fogni egy körjáték során...vagy pl.egyszer korábban mentem érte,bár hazajárós volt,és közölte hogy megmentettem az életét.Kérdeztem hogy miért?Azt mondta azért,mert nem kellett összeszednie a mások által használt koszos szalvétákat.... Kimondottan utálta az óvodát.Minden reggel az első kérdése volt hogy "anya kell menni????"És örömtáncot lejtett ha hétvége volt,és itthon lehetett. Én azt szeretném ami a legjobb neki.Lehet hogy hülyeség ekkora problémát csinálni magamnak a dologból,de egyszerűen feszült érzést kelt bennem hogy nem tudom eldönteni a leghelyesebb megoldást.

ametiszt 2006.07.16. 22:58:14

ez nem hülyeség...egy anyának ez a dolga,hogy legjobb tudása szerint azt adja a gyermekének,ami annak a legjobb...gondold át...ezek az évek később nem pótolhatók...napközi viszont még sokáig lehet... jó éjt! puszillak

Blue Ocean 2006.07.16. 23:00:43

Köszönöm Drága ametiszt! Neked is jó éjt!

pudingocska 2006.07.16. 23:58:53

Gyönyörű ez a kép. Csodás éjszakát.:)

Blue Ocean 2006.07.17. 08:03:10

Utólag is köszönöm Drága pudingocska!:-)

edamano 2006.07.17. 08:35:37

én napközis voltam.alsóban...nem szerettem..jobb neki otthon a szüleivel és a családdal..sokkal job ha Te ellenőrzöd a háziját...mint ha egy tanár de azért a napközinek meg van a jó oldala is sztem...: gyerekek között van és megtanul alkalmazkodni a környezeztéhez..a gyerekekhez..ha nincs testvére főleg jó a napközi..!!!megtanulja azt is h egy ilyen nagy környezetben h tudja érvényesíteni az akaratát..asszem ennyi..vesd össsze a 2-t és gondold át! és akármilyen kicsinek tűnik neki is van véleménye biztos a dologról..kérdezd ki halványan h mit gondol az egészről..nem muszáj azt tenned amit ő gondol..de megteheted! és télleg kérdezd meg..mert ha sírva mondja h nem akarja akkor biztos van oka rá! szal beszélgess vele a dologról! de ha már döntöttél..akkor azt is beszéld meg vele..és magyarázd el neki h miért is döntöttél így..ha a napközi mellett döntesz akkor próbáld neki elmagyaráni h anyunak dolgoznia kell stb.. ha nem akkor pl: anyu d.u itthon van.és te is itthon lehetsz velem! azt hiszem ennyi! gondold végig! pussz "edamano"

Blue Ocean 2006.07.17. 12:30:43

Köszönöm Drága! Gondolkodom rajta sokat.... Puszillak!
süti beállítások módosítása