HTML

csak en

Friss topikok

  • Palmalegyezo: köszönöm, de elment a kedvem tőle...teljesen... (2014.11.01. 23:22) Jóó éjt:-)
  • Turmixoló: Gyönyörű. (2014.08.02. 20:02)
  • Blue Ocean: Pl pont neked!!!!!!! Szeretném! (2014.04.01. 18:24)
  • Blue Ocean: :-D (2014.03.26. 12:16)
  • Heni(mano): az én macskám is ezt csinálta,mikor kicsi volt:) Ma már az ölembe se fér el akkora:) Mármint a fiú... (2014.03.22. 09:06)

Címkék

2006.08.06. 08:27 Palmalegyezo

Ujabb gondolatok a szerelemről...

A szerelem szenvedélyét csak úgy győzhetjük le, ha futunk előle.
(Cervantius)

A hazugság megöli a szerelmet. De csak az őszinteség öli meg igazán.
(Hemingway)

A szerelemben nincsenek évek, A szerelemben csókok vannak. A szerelemben jaj a fösvénynek! A szerelemben csak azok élnek, kik szerelemből mindent odaadnak.
(Gyónyi Géza)

...és fogadom: legigazabb vágyam, hogy sose hagylak el, hogy veled végre magammá lehessek, és nem fogadom, hogy iszonyúan szeretlek, csak szeretlek.
(Baranyi Ferenc)

Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok. De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál.
(Prisrin)

Nem azért tudunk szeretni, mert találunk valakit, aki tökéletes, hanem azért, mert megtanuljuk az esendőt tökéletesnek látni.
(Sam Keen)

Nem azért szeretlek, aki te vagy, hanem azért aki én vagyok melletted.
(Gabriel Garcia Márquez)

Csak mert valaki nem úgy szeret téged, ahogy te szeretnéd, az még nem jelenti, hogy nem szeret téged szíve minden szeretetével.
(G.G.Márquez)

Érted vagyok és Te értem vagy. Szeretlek én a kettőnk dolgán. Te értelmet és fényt adsz minden napnak. Nem változtat többé semmi már.
(T.Hardy)

Nem szeretjük azt, aki arra kényszerít bennünket, hogy ne azok legyünk, amik vagyunk, de azt sem szeretjük, aki arra kényszerít, hogy azoknak mutatkozzunk, amik vagyunk. Azt szeretjük, aki azt hiszi, hogy azok vagyunk, amik lenni szeretnénk.
(Paul Valéry)

Nem teheted maradéktalanul boldoggá azt, akit szeretsz, akár minden kívánságát teljesíted is, ha magad nem vagy boldog.
(Orson Welles)

A szerelmet csak az ismeri igazán, aki reménytelenül szeret.
(Schiller)

Nehéz dolog, hogy ne szeress, de nehéz az is, hogy ha szeretsz. A legnehezebb, ha hiába szeretsz.
(Anakreón)

Gyenge annak szerelme, aki csak szavakban tudja kifejezni, hogy mennyire szeret.
(Dante)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://melindaaah.blog.hu/api/trackback/id/tr435962657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"edamano" 2006.08.06. 09:04:08

olyan szép napot neked mint ezek a rózsák..vagy még szebbet!! mostmár én is napi vendég leszek! micsoda gynyörű és főleg elgondolkodtató gondolatok a szerelemről!!! kösszönöm szépen..tom h nem nekem raktad ki de akkor is nagyon szépen köszönöm!! pussz

Blue Ocean 2006.08.06. 09:07:53

:-)) Ez a Tied is!:-))

Nyuszi 2006.08.06. 09:27:13

Szép napot!

Casey 2006.08.06. 10:09:14

Szép jó reggelt! Gyönyörű vasárnapot! :)

Blue Ocean 2006.08.06. 10:29:06

Köszi Nyuszi!:-)

Blue Ocean 2006.08.06. 10:29:22

Köszönöm drága Casey!:-)

Blue Ocean 2006.08.06. 11:22:33

:-) Szia Sica! Légy üdvözölve itt szeretettel!:-)

zoe 2006.08.06. 14:28:56

Drága Blue! Ez a kép gyönyörű. És a gondolatok is csodaszépek! Szép napot!

Blue Ocean 2006.08.06. 16:56:15

Köszi!:-)
süti beállítások módosítása