HTML

csak en

Friss topikok

  • Palmalegyezo: köszönöm, de elment a kedvem tőle...teljesen... (2014.11.01. 23:22) Jóó éjt:-)
  • Turmixoló: Gyönyörű. (2014.08.02. 20:02)
  • Blue Ocean: Pl pont neked!!!!!!! Szeretném! (2014.04.01. 18:24)
  • Blue Ocean: :-D (2014.03.26. 12:16)
  • Heni(mano): az én macskám is ezt csinálta,mikor kicsi volt:) Ma már az ölembe se fér el akkora:) Mármint a fiú... (2014.03.22. 09:06)

Címkék

2007.08.11. 00:03 Palmalegyezo

Egy férfi hajótörést szenved egy lakatlan szigeten. Fél évet eléldegél kókuszon és kókusztejen, és egész nap a tengert kémleli.
Egyszer csak egy csónakban kiköt egy gyönyörű nő.
A pasi megörül.
- Remek, végre valaki megmentett!! - mondja
- Sajnos én is csak hajótörött vagyok, a sziget túlsó felén lakom.
- Milyen szerencsés, hogy csónakkal jutott el a szigetre, talán megpróbálhatnánk eljutni innen.- feleli a férfi
- Nos a csónakot én építettem, bambuszból, háncsból és levelekből. Ahogy a nap járásából és a csillagokból kiszámítottam, legalább 2 hétre vagyunk a legközelebbi lakott szárazföldtől, és ennyi ivóvíz nem fér a csónakba. Nincs kedve átjönni hozzám, biztos régen volt
már társasága. - mondja a nő
Át is eveznek a sziget másik felére. A pasi teljesen le van nyűgözve, kikövezett út vezet egy csodás bungalóhoz.
- Iszik valamit? - kérdezi a nő
- Köszönöm nem, elegem van a kókusztejből. - feleli a férfi
- Van egy saját lepárlóm. Egy Martinit? - kérdezi megint a nő
A férfi teljesen döbbenten ül és kortyolgatja a Martinit.
- Gondolom szívesen megborotválkozna, amíg én átöltözöm.
A férfi szó nélkül átmegy a fürdőszobába, ahol két kiélezett kagylót talál. Mire megborotválkozik, a nő mindössze liánba öltözötten fogadja:
- Gondolom régóta van egyedül...
- Igen. - feleli bizonytalanul a férfi
- És biztosan szeretne olyasmit csinálni, amit már régen nem tett...
- Nem mondja, komolyan!! Megnézhetem az e-mailemet??!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://melindaaah.blog.hu/api/trackback/id/tr555959236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisszta 2007.08.11. 06:48:36

Nagyon jóóó! :D

Ancsa 2007.08.11. 10:47:26

:D :D :D :D :D Ez tuti :D

Szomor 2007.08.12. 08:51:39

Ez a pasi az igazi netfüggő:)) Nekem bíztosan az jutott volna eszembe,hogy régen mosták meg a hátam:)))
süti beállítások módosítása