HTML

csak en

Friss topikok

  • Palmalegyezo: köszönöm, de elment a kedvem tőle...teljesen... (2014.11.01. 23:22) Jóó éjt:-)
  • Turmixoló: Gyönyörű. (2014.08.02. 20:02)
  • Blue Ocean: Pl pont neked!!!!!!! Szeretném! (2014.04.01. 18:24)
  • Blue Ocean: :-D (2014.03.26. 12:16)
  • Heni(mano): az én macskám is ezt csinálta,mikor kicsi volt:) Ma már az ölembe se fér el akkora:) Mármint a fiú... (2014.03.22. 09:06)

Címkék

2009.02.18. 23:20 Palmalegyezo

Sétálok végig az utcán.
Van egy mély lyuk a járdán
Beleesek.
Elveszett vagyok......remény nélküli
Nem az én hibám
Egy örökkévalóság lesz, mire kijutok.

Sétálok ugyanazon az utcán
Van egy mély lyuk a járdán,
Úgy teszek, mintha nem látnám.
Megint beleesek.
Nem tudom elhinni, hogy megint ugyanott vagyok.
De nem az én hibám.
Ismét hosszú időbe telik, mire kijutok.

Sétálok ugyanazon az utcán.
Van egy mély lyuk a járdán.
Látom, hogy ott van.
Megint beleesek.... ez már szokásos.

Tudom, hol vagyok.
Az én hibám.
Azonnal kikerülök onnan.
Sétálok ugyanazon az utcán.
Van egy mély lyuk a járdán.
Kikerülöm.
Egy másik utcán sétálok…
/ Porta Nelson: Önéletrajz öt fejezetben/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://melindaaah.blog.hu/api/trackback/id/tr765958271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása