HTML

csak en

Friss topikok

  • Palmalegyezo: köszönöm, de elment a kedvem tőle...teljesen... (2014.11.01. 23:22) Jóó éjt:-)
  • Turmixoló: Gyönyörű. (2014.08.02. 20:02)
  • Blue Ocean: Pl pont neked!!!!!!! Szeretném! (2014.04.01. 18:24)
  • Blue Ocean: :-D (2014.03.26. 12:16)
  • Heni(mano): az én macskám is ezt csinálta,mikor kicsi volt:) Ma már az ölembe se fér el akkora:) Mármint a fiú... (2014.03.22. 09:06)

Címkék

2011.11.06. 11:29 Palmalegyezo

R.D. Laing: Tényleg szeretsz?

nõ Szeretsz?
férfi Igen szeretlek
nõ Mindennél jobban?
férfi Igen mindennél jobban
nõ Az egész világnál?
férfi Igen az egész világnál
nõ Szeretsz?
férfi Igen szeretlek
nõ Szeretsz itt lenni velem?
férfi Igen szeretek itt lenni veled
nõ Szeretsz rám nézni?
férfi Igen szeretek rád nézni
nõ Butának tartasz?
férfi Nem nem tartalak butának
nõ Vonzónak tartasz? férfi
Igen vonzónak tartalak
nõ Untatlak?
férfi Nem nem untatsz
nõ Szereted a szemöldökömet?
férfi Igen szeretem a szemöldöködet
nõ Nagyon?
férfi Nagyon
nõ A kettõ közül melyiket mégis jobban?
férfi Ha az egyiket mondom a másik féltékeny lesz
nõ Azért csak mondd
férfi Egyik gyönyörûbb mint a másik
nõ Tényleg így gondolod?
férfi Tényleg így
nõ És a szemhéjam tetszik?
férfi Igen-igen tetszik
nõ Ez minden?
férfi A szemhéjad gyönyörû
nõ Szereted az illatomat?
férfi Igen szeretem az illatodat
nõ Szereted a parfümöm illatát?
férfi Igen szeretem a parfümöd illatát
nõ Gondolod jó ízlésem van?
férfi Gondolom jó ízlésed van
nõ Gondolod tehetséges vagyok?
férfi Gondolom tehetséges vagy
nõ Nem gondolod hogy lusta vagyok ?
férfi Nem gondolom hogy lusta vagy
nõ Szeretsz hozzám érni?
férfi Igen szeretek hozzád érni
nõ Szórakoztatónak tartasz?
férfi A szó legjobb értelmében
nõ Szoktál nevetni rajtam?
férfi Nem nem szoktam nevetni rajtad
nõ Tényleg szeretsz?
férfi Tényleg szeretlek
nõ Mondd „szeretlek”
férfi Szeretlek
nõ Akarsz megölelni?
férfi Akarlak megölelni és simogatni és felöklelni és adni-kapni
nõ És minden rendben?
férfi Minden rendben
nõ Meg tudsz esküdni rá hogy sose hagysz el?
férfi Megesküszöm rá hogy sosem hagylak el két kezem a szívemre és így haljak meg ha hazudnék

(csend)

nõ Tényleg szeretsz?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://melindaaah.blog.hu/api/trackback/id/tr695958136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pancs 2011.11.12. 23:20:21

tipikus nő :D én is gyakran kérdezem, de azért nem ilyen részletesen! :D

Blue Ocean 2011.11.13. 12:05:00

Én is ilyen vagyok.:-)
süti beállítások módosítása